donderdag 13 januari 2011

Kwast, boeken, 8, dode mus

En dan heb ik het over Ernest van de. (klik)

Niet alleen schreef hij een boek waarbij ik in 1 zin soms van de eerste 5 woorden moest huilen van het lachen en van de laatste 5 woorden gewoon moest huilen, (klik) ook is hij gewoon een toffe kwast, gast, bedoel ik.

Z'n naam is een link naar z'n blog. Zeer vermakelijk maar ook nog met inhoud. En ga dan zijn boek keupen. Grapje! Hoeft niet per se, natuurlijk, maar wel een aanrader.

Iemand nog een aanrader voor mij? (Ik lees alleen Engels)(Ik maakte natuurlijk voor Mama Tandoori speciaal een uitzondering op die regel)(En voor De Donkere Kamer van Damocles)(En eventueel ook nog voor andere boeken)

Nou, nu nog iets woordenkotselijks er door heen kwakken.


Ik had een 8
op mijn hoofdvak
tentamen en men
- en met men bedoel ik
mezelf
is daar blij mee


Vandaag ben ik een
dode mus die zal voldoen
aan jouw verwachting

Geen opmerkingen:

Een reactie posten