dinsdag 4 januari 2011

Ideeën en sadomasochistische riemen om je hoofd

Ik krijg soms ideeën
van werelden ver en
regenbogen kotsen in
horizontale banen maar
dan schrijf ik ze vaker
niet op dan wel en ga
veel liever slapen om
vervolgens toch nog
wakker te liggen

Collectieve zucht.



Ik hoorde laatst een mooie zin in een b-film proberende een a-film te zijn.

Hij was in het Engels maar dat duld ik (duld? nog nooit eerder getypt of geschreven kom ik nu achter. Primeur, gefeliciteerd!) niet op mijn blog, deze dan, geen Engels.

Vissen en vogels kunnen verliefd worden
maar waar zullen ze hun nest bouwen?


Oke. nu klinkt het zelfs als een c-film proberende een ... geen idee. Ik ga pianospelen. En nog meer koffiedrinken.

Mijn hoofd voelt alsof
het een slaaf is van een
sadomasochistische meester
die er net een riem om heeft gebonden
of gegespt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten