vrijdag 14 januari 2011

Apen en beren op de wegen naar Rome

De onderzetters op tafel
staan onder glazen van gister
en van morgenochtend ook
En de muziek die afspeelt
toetst me op mijn geduld
Ik schreeuw ernaar en zeg
dat ik niet boos ben
zoals ik dat altijd deed
Ook toen jij nog zei dat het
pap en koek en ei was of
vervolgens de ramen invlogen
van de apen en beren op de wegen
die naar Rome leidden
...
beats me



Ik hou van parfum. En hier had ik al eens over, maar. Er zijn veel meisjes niet alleen monogaam, er zijn er ook heel veel parfummonogaam. Maar. Er zijn veel meisjes niet alleen een enorme sloerie, er zijn ook heel veel een enorme parfumsloerie.

Ik zit er tussenin. Ik heb er 2. Of, nouja, 3, maar 1 is de neppe van 2. 3 is compleet anders en eerlijk gezegd minstgeliefd, maar 1 en 2 zijn bijna op en ik kan 1 nergens vinden en 2 is te duur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten