zondag 16 januari 2011

En dan zit je ineens al op je hondereneenste blog

Maar goed. Waar is een blog voor als je dan vervolgens niet kunt opscheppen over die van je homies? Zeker niet als ze awesome foto's maken, en ook zeker niet als ik er dan op sta! (En hierbij heb ik het meer erover dat het gewoon super awesome was om mee te werken (en ik de foto's ook echt vet vind) in plaats van: oh mijn god kijk naar mijn prachtige gezicht ik doe de Keira Knightley pruil! Pruil pruil kijk zwoel in die lens, smize)



Klik op die picca voor de awesome blog van de awesome chick voor de awesome foto's die ze maakt.

Maar goed. Terug naar de zaken.


Twaalf weken op open zee
en mijn zeebenen werken
niet meer mee met de
ongelofelijke dagelijksheid
van de golven op de wal
En mijn horloge ligt in
de buik van een haai zo
groot dat je wenste zijn
tanden nooit gezien te
hebben gehad ohjee
ohjee, wat een grote haai

2 opmerkingen:

  1. Geveliziteert met je 101ste blogbericht! Hoewel een felicitatie (velizitasie) waarschijnlijk beter op z'n plaats is bij het vorige bericht.

    Gave foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja.. pff ik kom er altijd te laat achter wanneer ik bij de honderd ben ;) dankje!

    BeantwoordenVerwijderen