dinsdag 10 mei 2011

Klein

Ik zie een g en een t
en een e en een r
ik vertel je gewoon wat ik zie

Op mijn tafel staat peper
en zout en een lege fles cola
ik zeg alleen wat ik zie

Aks ik mijn ogen dicht doe
weet ik niet meer of ik nog wel goed typ

1 foutje, prima gedaan Anne-Fleur



Ik kan morgen wel een aardbeien perziken yoghurt smoothie maken
ik had eigenlijk jus d'orange moeten kopen bedenk ik me nu
Ik heb de pan met etensresten gewoon de koelkast in de geschoven
kwam het pure kwaad nog tegen dus schoof dat in de prullenbak
Hopelijk weet het niet waar mijn bed woont voor het op me af komt kruipen
en ik diep lig te slapen en droom dat mijn opa een kudde eenhoorns heeft
ze hadden de boot gemist, anders waren ze er nog, ik weet het zeker en anders
is het gewoon uit mijn hoofd gewaaid, want ja dan ga ik natuurlijk dood



IN
HAAL
SLAAAAAAAAAAAAAG!

Hagelslagergernissenielig
Hagelslaghoutschaafwondvochtvlekjezelfmoordonderzoeksteamwerkveldflesdoppensetteringbankengelpot

heu

2 opmerkingen:

  1. Hoe smaakte de smoothie? Ik had banaan en aardbeien vandaag, maar niet als smoothie, want ik ben luit en eet graag naturel. (Ook als ik niet degene ben die het klaar moet maken.)

    Wat us het pure kwaad? (Of ben ik nou dom?)

    2 foutjes, moet kunnen. Ik ben overigens geen luit.

    Hagelslagroomsauskompaskamerraamkozijndorpelsteenbokkentekenaarsmadeliefdezementaallesmateriaalmantelgeneervoltooid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Netjes, netjes! Bij mij was alleen die laatste zin maar blind.. want bij die vorigen keek ik natuurlijk naar wat er op de tafel stond :p

    mm banaan en aarbei is ook lekker :)

    Het pure kwaad drong zich dit keer aan mij op in de vorm van een veels te over datumst bakje kruidenboter. Totaal zwart, liep bij de de koelkast uit.

    slagROOM! duuhhhhh
    Nice one!

    BeantwoordenVerwijderen