dinsdag 31 mei 2011

ekke ekke

'kzoek gewoon een hoofd
waar het mijne af en toe
tegen kan leunen


Jezus kwam tot mij
Wil je een quarterpounder
vroeg hij, ik zei nee

Mozes kwam tot mij
Kijk eens wat ík kan! zei hij
liever niet zei ik

Jezus kwam tot mij
as tot as, stof tot stof of
was het andersom?

En met je tenen
kun je van een vol met
druiven wijn maken


scooters vakantie
scooters vakantie en herfst
scooters vakantie


Stalin en Lenin
winden er geen doekjes om
ze zijn ook al dood





En ik houd het angstvallig vast als een cocon
die ook mij op de plek wil houden die niet eens meer is
En ik vul mijn neus met de geur van vroeger en ga er van huilen

2 opmerkingen:

  1. Die eerste is een beetje zielig en heel lief :) Die met de quarterpounder is echt supergaaf :D En de rest is ook tof. Zo. Volgens mij missen je druiven nog wel een vat (of iets dergelijks).

    Je zou zo een boek vol kunnen schrijven met haiku's! Ik zou er zeker één kopen.

    JEZUS KWAM TOT MIJ
    en andere haiku's
    door A. Kan

    (En dan mooi uitgelijnd, want dat kan hier weer niet... "De HTML-code kan niet worden geaccepteerd: Tag is niet toegestaan: CENTER")

    http://chzmemebase.files.wordpress.com/2011/03/memes-thatll-help.jpg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah ja dat zou dan wel de titel zijn!

    Oh.. ja.. met moet natuurlijk vat zijn, hielendal niet gezien!

    Haha al die Bear Gryllz pis-grapjes zijn echt fantastisch! Ze blijven ook maar komen

    BeantwoordenVerwijderen