maandag 25 juli 2011

Te koop

Stellingrek, 4 etages met uistraling. Ook voor pannen.

Anita (24) "Toen mijn vriend Herpes bleek te hebben, stortte mijn wereld in."

Silvia Bijland, medewerkster op een pompstation, verkoopt niet alleen benzine; ook kattevoer.

Lilian (23) studeert rechten in Leiden wanneer ze niet met Antonio Banderas onder de douche staat terwijl ze zijn penis streelt.


Bij deze post heb ik me laten inspireren door 20 jaar oude Viva's en Flairs. Sommige dingen stonden er echter letterlijk in. Ik ga lekker niet zeggen welke.

3 opmerkingen:

  1. Wat zou er van die mensen geworden zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop voor Silvia dat ze onderhand met pensioen is, maar ik betwijfel het.

    Lilian is waarschijnlijk klaar met haar studie en gaat nu hoogstwaarschijnlijk vreemd met haar baas terwijl ze nog steeds aan haar tijden met Antonio onder de douche denkt.

    Ik denk dat Anita heeft ondervonden dat er dingen erger zijn als een vriend met herpes.

    En die kast, nou, als DIE niet verkocht is! Ook voor PANNEN! waaaaaw

    BeantwoordenVerwijderen