donderdag 14 juli 2011

Fatima rolde de 2 sokken in elkaar, zoals je dat vaak met 2 sokken doet, en drukte het paar ietwat plat voor ze het in haar broek stak. Terwijl ze zichzelf in de spiegel heen en weer draaiend bekeek, moest ook zij opmerken dat het een echte toch nooit zou vervangen.

Waar blijven de haiku's ik heb een haiku droogte denk ik weet iemand daar nog een goed drankje voor of tegen?



Op de televee
simuleert een groep mensen
een tandenborstel


Katten slapen veel
dan schrikken ze weer wakker;
die kont moet gelikt


tijd om te slapen met lezen en misschien dromen.

2 opmerkingen:

  1. Hahahaha, die kattenhaiku :D Het aantal haiku's was de laatste tijd idd wat magertjes, maar dit is wel een hele mooie. Volgens mij helpt bij dit soort onnozele (in de goede zin van het woord) poëzie een alcoholisch drankje het best.

    Voor Fatima: http://www.youtube.com/watch?v=tx0_ylNUz-w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fatima deed er een dansje op, ze was blij, zo blij.

    Ja, misschien moet ik dat eens proberen!.. of ik moet gewoon beter mijn best doen. :)

    BeantwoordenVerwijderen