woensdag 27 juli 2011

"Moeder! Moeder! Die man heeft sandalen aan maar ook witte sokken!" Riep Jantje, zoon van Peter en Shanna, uitbundig naar zijn moeder. "Ja jongen," zei moeder, "dat is Jezus."


Ronnie trok zijn sokken nog net wat hoger terwijl hij via de spiegel naar de naakte vrouw achter hem op het hotelbed keek, voor Ronnie waren naakte vrouwen, zoals zijn opa Peter altijd zei, blootgewoon.


"Ha buurman, ik kom een kom suiker lenen." Zei Hester, de laatste woorden hoger in toon eindigende laten, waardoor het leek alsof het eigenlijk een vraag was.



Ik had afgelopen weekend Gummbah's net niet verschenen boeken in mijn hand. Eigenlijk moest ik elke bladzijde hard op gniffelen was het niet lachen. Woe :)

2 opmerkingen:

  1. Gekocht? Ik zag 'm laatst ergens liggen, maar ik had geen geld :( Ik moet 'm wel hebben, want de rest heb ik al.

    Je zinnetjes/tekstjes doen me aan Gummbah denken, met die collages, maar dat heb ik al een keer gezegd. Annebah, Gummfleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee niet gekocht, n vriend van me had 'm. Zou 'm graag willen.. maar 30 euro is wel erg veel, zeker als je niet zo veel geld hebt :p Maar ach, volgende keer als ik daar weer ben kan ik weer een stukje lezen ;)

    Hahah Annebah

    BeantwoordenVerwijderen