dinsdag 7 december 2010

Zelfmoord grapjes vallen in bakken bakkende bakken op scheppen scheppende scheppen en ik mag je er niet eens over bellen maar ik mis je

En soms denk ik
dat ik de enige ben die
"dan snijd ik mijn polsen
thuis wel door"-grapjes
en de "geen zorgen ik ben
erg goed met messen"-moppen
kan waarderen.

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}}{}{}{}{}{}{}{}{}

Als in bakken bakken bakken bakken bakken bakken bakken, bakken bakken bakken bakken bakken.
Of
Als scheppen scheppende scheppen scheppen scheppende scheppen scheppen, scheppen scheppen scheppende scheppen scheppen scheppende scheppen.

LLLLLLLOOOOOOOOOVVVVVVVVVFFFFUCKTHAATTTT.

Ik kan je niet
spreken
Ik mag je niet
mailen
Ik zou je niet
bellen
Ik zal je alleen
laten

1 opmerking:

  1. goede afreageermethode
    en ik waardeer zelfmoord grapjes
    alhoewel zelfmoord, geen grapje is
    en ik reageer te veel en te vaak op je blog
    DOEI

    BeantwoordenVerwijderen