donderdag 30 december 2010

Bolivia en Chlamydia

Stuk vlees -geen ham
19 jaar, woonachtig in Enschede
houdt van kijken of een werkwoord
met d of dt of alleen een t is
doormiddel van vervoeging met 'fietst'

Belt altijd lopend of als een ijsbeer
Spoonerism't bij elke gelegenheid
Links maar rechtshandig
Pescotarier maar geen kasplantje
Katten, zekerweten,
maar ook honden, ratten en paarden

Houdt niet van lange asfaltwandelingen
-zeker niet bij kaarslicht
Vindt het zonde om de enige te zijn
met een slecht nummer vast in haar hoofd
Deelt graag
Kort maar moeilijk ontsteekbaar lontje

Wispelturig maar uitermate onschuldig
Mary-Anne is misschien wel mijn middelnaam
Houdt niet van jammen maar wel van jam
Is niet van plan ooit nog 2 handen
inelkaar te laten schuiven
Kan verder wel een cool truukje ermee
Kan niet goochelen maar wel ontgoochelen

Praat niet als ze schrijft
Zingt niet als ze praat
Zingt wel wat ze schrijft
Danst niet als ze helemaal nuchter is
Kan laag vliegen en hoog vallen
Doet niet aan 2 handen op een buik
Zeer geliefd bij leraren met dochters met vriendjes

2 opmerkingen:

  1. Zo, daar moet je wel een paar vissen mee aan de haak kunnen slaan! Kennismakingsgesprek is nog amper nodig.

    Ik gebruik altijd het ww lopen, ipv fietsen. Ik houd ook niet zo van fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me ook toch! Volgens mij krijg ik zelfs minstens 2 verlovingsringen via post toegestuurd nav dit juweeltje van een contactadvertentie.

    Hm, ik vind lopen eigenlijk ook chiller. Maar 'fietsen' zit gewoon in mijn systeem denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen