donderdag 16 december 2010

Tena, CAVINEE!!!!! Maar eigenlijk toch wel cavia want dat is het woord nu eenmaal ookal vind ik ze stom. Maar ik zeg dus geen ja tegen cavia maar nee.

Op tv een reclame van Tena
- iets met incontinentie is dat geloof ik
Over een meisje van 16, in Niger, met een baby
ze was verstoten door haar man door haar baby.
Ze zeiden dat met hulp van Tena en *voeg initiatief naar eigen keuze in*
Taneesha (of hoe ze ook heette) haar baby kon verzorgen
Maar, nu, ze lieten in die bewuste zin,
het voetje van het baby'tje van Taneesha (of Aisha)(Of nog iets anders) zien
Waardoor ik dacht dat ze zin liep als hij alsvolgt loopt
Met hulp van teennagel en *goede doelen pot; trek er 1*
kan Taneesha (of Whoopi Goldberg) haar baby verzorgen.
Ja. Dat was het. Eigenlijk wel. Misplaatste punt. Leuk.

Ik moet zeggen, dat zelfs ik nu vind dat het lijkt
alsof ik racistisch ben
Dat ben ik ook;
jongens zijn stom. Vrouwen zijn beter.
Ik heb ook een hekel aan cavia's. Tijd voor een caviahaiku.



Cavia, je bent
onwaarschijnlijk irritant
flikker een eind op.


Sneeuw en ballen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten