dinsdag 30 maart 2010

"Zo ben ik gewoon" deel 1, 2 en uitleg.

Deel 1
Als eenden naar mij kwaken, kwaak ik terug
- zo ben ik gewoon.



Deel 2
Persoonlijke hygiëne is voor mij belangrijk; hoeveel micro-organismen mijn tapijt bewandelen kan me daarentegen weinig schelen
- zo ben ik gewoon.


De uitleg
Jullie zagen/lazen/aten het misschien al. Ik heb een nieuwe hobby; het uitbuiten van (een van de) meest misselijkmakende zinnen in de Nederlandse taalschatkistkatacombe (dit is geen goed woord voor galgje want het is geen woord, net als baarmoederhalskankervaccinatieleeftijd. Als je dit woord kiest met galgje ben je een aars) "zo ben ik gewoon". Tegelijkertijd gebruik ik deze misselijkmakende zin om feiten en meningen over en van mijzelf te verspreiden, onder het mom van, beter een vrijblijvende hyves vriend waarvan je veel dingen weet omdat je af en toe de blog leest, dan een relationeelgebonden hyves vriend waarvan je elke dag minstens 3 krabbels en/of berichten moet lezen en beantwoorden omdat je anders ontvriend (woord van 2008) wordt. Ik, Anne-Fleur Kan, ondergetekende, hoogstpersoonlijke Anne-Fleur Kan, zal jou nooit ontvrienden, ook niet als je altijd mijn blogs leest en er nooit, al hangt mijn leven er vanaf, maar dan ook Nooit op reageert. Want, om deze blog passend af te sluiten,
- zo ben ik gewoon.

(k)

ps! "aars" en "zo ben ik gewoon" in die ene zin achter elkaar, dienen niet als aansluitend gelezen te worden. Vandaar dat er ook leestekens tussen staan. Maar, ik wil het gewoon nog even duidelijk maken voor de zekerheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten