zaterdag 6 maart 2010

Aap (een liedje)

In mijn vorige leven was ik een aap, zeker weten
Ik vind bananen namelijk echt niet om, op te vreten
En nu zeg jij vast, "wa's dat nou weer voor theorie?
Apen vinden die juist lekker, of wist je dat nog nie'?"

Maar da's het punt juist,
daar zit het 'm in
Als aap at ik zoveel bananen
Bananen gaan er nu dus niet meer in

Maar da's het punt juist
da's het gegeven
als aap at ik zoveel bananen
dat ik bananen nu dus heb afgeschreven

En in dit leven, eet ik kilo's chocolade
Volgend leven word ik namelijk een hond,
en dan brengt 't eten daarvan schade
Dus als ik nu, bergen chocolade eet
heb ik groot kans dat ik er als hond
geen aandacht aan besteed

En da's het punt dus,
ja da's mijn plan
Want als ik als hond geen chocolade eet
dan kan ik ook niet doodgaan daarvan

Ja da's het punt dus
snap je nu wat ik zei?
En zo ja, heb je nog chocolade dan?
Want ik heb het dus meer nodig dan jij..

En in mijn vorige leven, als chimpansee, baviaan of gorilla
Kreeg ik nooit genoeg liefde, de mensen staarden me alleen maar na
Dus in mijn volgende leven, zorg ik dat ik het beter heb
Dan word ik een Golden Retriever,
Want dat zien de mensen toch liever..

En da's het punt dus,
ja da's mijn plan
Want ik kan wel eens een leven zonder chocola
maar niet zonder houden van

Ja da's het punt dus,
daar zit 't 'm in
maar ik hoop dat ik als hond wel eens een schop krijg ofzo
Want anders word ik straks vast een spin


En voor de geïnteresseerden, hier het filmpje:

1 opmerking: