dinsdag 8 februari 2011

Woorden waar je eventueel iets vies mee kan bedoelen

wippen.






Ik wil een lijst opstellen. Een lijst van alle woorden waar je eventueel iets vies mee kan bedoelen. Vandaag de eerste.
Ik heb zelf namelijk altijd, dat ik bepaalde woorden liever niet uit mijn mond hoor komen, niet per sé omdat ik zelf een meest oversekst persoon zou zijn, maar omdat ik dan denk dat andere mensen me er vervolgens evenueel om uit kunnen gaan lachen.
En hee, ik had gewoon ook zin in een nieuw 'iets'. (ik vind het vooral mooi als label/tag)

3 opmerkingen:

  1. Komen (kom). Met dat woord moet ik altijd oppassen bij een aantal vrienden van me.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meestal gaat het ongeveer zo:
    "Kom je morgenavond ook?"
    "Ja. En hard. In je gezicht."

    BeantwoordenVerwijderen