dinsdag 1 februari 2011

Klaar en sporten

(ik had de titel vandaag al VOORDAT ik begon te schrijven omdat ik in bed al had verzonnen wat ik wilde zeggen! Nu kijken of ik het niet vergeten ben. Oh en, zo fantastisch is het ook weer niet hoor, aangezien je dat nu zou kunnen denken aangezien ik zei dat ik het in mijn bed al had verzonnen en het zo nu net klinkt of ik er over nagedacht heb. Langer dan 5 minuten)

Klaar
OVER
Oh, sorry,
Ik had het niet tegen jullie,
kinderen die nu over de straat over rennen
moet ik dat weer
uit gaan leggen




Ik zoek iemand om mee te sporten.
Hahahahaha hihihih hoehoehoehoe.


Oke. tsja. Ik snap het tenminste!!!! KUN JIJ NIET ZEGGEN! (of wel. Ik hoop vanniet. Ja.. of wel, zou eigenlijk wel cool zijn. Mag je mijn sportmaatje worden)

Ik ga wel weer mijn appelopeten. (leg eens de klemtoon op 'op' en maak die o dan ooo en dan de e na die ooo en uh en de laatste en, maak daar eens ook een iets van een een hele korte eh/uh van. En dan het hardopzeggen (eerst even oefenen eventueel) zo zei ik het gefeliciteerd)

1 opmerking: