zaterdag 25 juni 2011

In de categorie: dingen die je verstaat als je in de bus in Friesland zit

Ik miste gister door vertraging mijn trein, en kon toen óf een uur wachten, of met een bus en dan met een trein met een half uurtje wachten (wel dezelfde trein) nouja ik ging maar in de bus, goede keuze, want ik kreeg een soort van touristische route door schattige dorpjes waar ik nog nooit geweest was. En het allerleukste was de dingen die ik verstond die in de bus werden omgeroepen, hier een selectie:

De volgende halte; dit is een paard
De volgende halte; is vies
De volgende halte; rijstebrij
De volgende halte; kokeleka go-egejeah
De volgende halte; wat lelijk
De volgende halte; zielig dat je nog meerijdt-straat
De volgende halte; tss naja Tom die gaat weg

Geen grapje, het leek echt of ze dat zei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten