maandag 6 juni 2011

Aambeien crème

Retegoed!



"Rietje," zei Gerard-Jaap terwijl hij vanuit zijn luie stoel van zijn kruiswoordpuzzel op keek naar zijn 20-jaar jongere vrouw, "wordt het niet eens tijd voor een borstversteviging?"
Rietje keek op van de strijkplank, eerst naar Gerard-Jaap, toen naar haar eigen buste, waarna ze besloot dat een boven-aanzicht niet goed genoeg was om te bepalen of haar borsten inderdaad versteviging nodig hadden, vervolgens liep ze naar de spiegel in de slaapkamer. "Daar zit inderdaad wat in Gait, misschien morgen even bellen?" schreeuwde Rietje naar Gerard-Jaap, die nog beneden op zijn luie stoel zat en onderhand al minstens 2 nieuwe woorden had geraden. Aangezien er van de begane grond geen antwoord meer kwam, waarschijnlijk omdat Gerard-Jaap bezig was met een nieuw woord in de kruiswoordpuzzel, besloot Rietje het moment maar te gebruiken om te kijken of er verder nog ergens versteviging nodig was.



Jezus kwam tot mij
deed sokken en schoenen aan
en liep toen weer weg





aaahhhh dit is mijn... 202ste post! Waarom kom ik er nou ALTIJD te laat achter..? Naja, niet dat ik anders iets speciaals had gedaan hoor.

3 opmerkingen:

  1. Haha, retegoed :D

    Het enige wat nog mist bij het tekstje is een rare Gummbah collage (à la http://www.gummbah.nl/media/Collages/Alles-aan-Brenda-mail.jpg).

    Die haiku is geweldig :D

    Dat maakt deze 202e post een erg humoristisch geheel. Nog gefeliciteerd met je 200e posts. Op naar de 300!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah geniaal, Gummbah is echt nice!
    Er komt geloof ik een nieuwe film over een zombie? Super 8? maar ik kon er ook weer niet helemaal uit opmaken of 'ie nou over een zombie ging of dat het een ander ondood wezen was.

    Bedankt! Ja het zal vast een voorspoedige reis worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm, ik kijk al een tijdje uit naar Super 8, maar ik wist niet dat het iets te maken had met een zombie/ondood wezen. Anderzijds weet ik ook niet wat het "onmenselijke wezen" waar het om draait wel is. Ik weet alleen dat het uit een trein ontsnapt en daarna in een stadje mensen vermoordt.

    BeantwoordenVerwijderen