vrijdag 4 maart 2011

NOG IETS?! WAT?! O!

Soms komt van doorklikken een eureka moment
een eureka!-ik weet wie je bent-moment
Het was eigenlijk helemaal niet zo moeilijk en
er gaat nooit iets in stof op want
Koffieschuim wordt dat pas de volgende dag
en dat is maar een bijproduct van pure gelukzaligheid


Ik wil graag weer een Lotje
en een Sjors die kunnen dan
door de kamer lopen en aan
mijn oogleden knagen of
liever niet Maar het gaat nu
even niet zo praktisch dus
moet het maar even niet




Over en uit van een meisje dat vroeger geloofde dat ze ooit een elfje was
en van mijn lieve tweelingzusje die ik niet elke dag mis want je kunt niemand elke dag missen
en van een meisje dat door spijlen kroop en riep dat we nu joden oorlogje gingen spelen en na afloop daarna picnick zonder sokken en heksensoep en nu weet ik niet hoe ik deze zin moet afmaken want het klopte grammaticaal niet meer GROETJES!

1 opmerking:

  1. Hahahaha! Jodenoorlogje! :D "Want kijk, de mensen praten altijd wel over de joden en zo, terwijl, nou, de Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor!"

    BeantwoordenVerwijderen