maandag 21 maart 2011

En zo zie je maar weer; de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Je was vergeten te vinden wat je eigenlijk zocht
in plaats vond je wat je hoopte lang verloren te zijn
Tienduizend lepels en alles wat je nodig had
was dat ik mijn zinnen niet meer afmaak




Mijn kleren ruiken naar man,
het zal aan mijn moeders wasmiddel liggen
Waar zou het anders aan kunnen liggen?
Hevig geaspireerd aangezette toon zonder geluid




Soms is mijn stem kwijt
ik zoek er nooit naar
ik wacht rustig tot ik weer
gevonden word






"Nee jij trekt volle zalen!" Schreeuwde Maria's vader tegen Maria. Zonder dat hij wist dat ze eigenlijk een prostituee was, met speciale kortingen voor grote groepen.



Hier heb ik ooit een prijs mee gewonnen: (nee echt)

Als ik dingen in mijn neus stop
komen ze er pas uit
als ik mijn neus
snuit


en dat met een vlekkerige vulpen op een zakdoekje gekregen.
En zo zie je maar weer; de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

2 opmerkingen:

  1. Een poster, met iets met een aap en over de zee.. weet niet meer precies waar 'ie is, oh, en kaarten en een van die kaarten was echt fantastisch, het was ongeveer iets als: De mensheid is mijn vriend, en vergt al mijn krachten, *iets wat ik helemáál niet meer weet*, dus jij moet even wachten
    Van ene Kees nogwat.. heb de kaart nog wel ergens..

    BeantwoordenVerwijderen