donderdag 11 april 2013

Het zal hetzelfde zijn + dagboek

Ik zeg soms dat ik niets voor mijn verjaardag hoef
maar wil dat stiekem wel
ik zeg soms dat ik niet aan Valentijn doe
maar zal het zelf toch doen
en vervolgens teleurgesteld zijn als ik dan niks krijg
(oneerlijk, ja)
Ik zal later zeggen dat ik niet aan moederdag doe
maar dat zal hetzelfde zijn als alles



Ik ben vandaag een dagboek begonnen. In een mooi boekje. Ik ga een stukje typen.

DONDERDAG 11 april 2013

Hoewel ik mezelf had belooft; géén nieuwe boekjes aanbreken voor je potdomme eindelijk eens eentje uit hebt, hier ene nieuw boekje. Omdat ik een dagboek wil bijhouden. Wat uiteindelijk waarschijnlijk meer een "eens in de 4 maanden, als ik er weer eens aan denk - boek" wordt.
Maarja, mocht het wél lukken is het leuk. Leuk voor later zoals je men wel eens hoort zeggen.
En dat klopt ook wel.
Als ik nu (later dus) dagboeken van vroeger teruglees (ook al niet echt dagelijkse boeken) is dat inderdaad erg leuk.

*Tekening van de koffie die ik aan het drinken was.*

Ecoducten zijn echt een van de betere verzinsels van de mensheid.

Laat ik eens een beeld schetsen van hoe en wie ik nu ben. Hè, onder het mom van, is leuk voor later.
Ik ben nog steeds Anne-Fleur. Op het moment 22 jaar. Als ik raar sta komt mijn bruingeverfde haar over mijn hele borsten, maar als ik normaal sta bedekt het nog niet eens mijn tepels. Je begrijpt; het met mijn haar kunnen bedekken van mijn borsten, of in ieder geval tepels, is op het moment mijn grootste prioriteit.
Het is belangrijk om prioriteiten te stellen in het leven.


http://instagram.com/p/X9ZignDdCW/


Het schijnt dat seks belangrijk is in de Nederlandse literatuur. Ik probeer niemand in z'n graf om te laten draaien door te zeggen dat ik literatuur bedrijf, zeker niet iemand als Harry Mulisch (die, volgens de vrouwelijke stem aan de telefoon, een trouwe cockring drager is), maar ik wilde het gewoon over Nepal hebben.

Na dit gedeelte ging ik overigens de man in mijn leven toelichten, nee, niet mijn vader, maar Tom. En door het bijhouden van dit dagboek heb ik nu al het besef dat ik bij mensen altijd erg op hun haar let, en iemand kan onthouden in een levensfase door wat voor haar die persoon heeft/had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten