zondag 15 april 2012

Oud oud oud oud oud oud oud

Slangenhappie in mijn pan
en dit keer ga ik het zelf
opeten



Oud,
omdat het kan roep ik een
oude rubriek weer tot leven voor
misschien maar 1 keer want ik
voel me anders dan toen


Het is uit maar ik woon tenminste met lieve huisgenoten en een lieve poes
Het is uit maar het is tenminste beter zo.


2 in éen en ik ga veel te laat slapen
en ruik ineens een geur die hier helemaal niet kan zijn
mijn neus misleid me soms
mijn shirt ruikt nog steeds naar zolder en doet me aan
disco kots en mijn moeder denken
oh jaren 80 je bent vergaan maar ik kijk
nog 1 aflevering want dan is het seizoen van New Girl uit
ik ga veel te laat slapen en dat is niet zo slim maar
ik ga de komende tijd vast meer niet zo slimme dingen doen

Misschien ruiken ze hetzelfde maar de ene heeft langer haar.
Hoi hoi doei doei fijn weekend. Neen.



Cryptisch, Anne-Fleur, ga bij de NRC puzzelafdeling werken.
Goed idee.

1 opmerking:

  1. Bah. Sterkte. Lekker veel niet zo slimme dingen doen! (Behalve als het ècht niet slim is :P)

    BeantwoordenVerwijderen