zaterdag 22 oktober 2011

"Ik denk zo vaak aan jongens," zei ze "ik denk zó vaak aan jongens. Ik denk dat het een gewoonte is geworden. Een vaste gewoonte. Een verslaving. Een vaste verslaving."


Ik maak vaak grapjes over mensen die zelfmoord proberen te plegen
En ik zeg dingen dat als ze het echt zouden willen dat het wel zou lukken
Ik mag hard zijn want ik doe aan zelfspot
En in liefde en zelfspot is alles getolereerd

Tolere
Kolere

Een baby gekleed in een roze badjas in de trein
IK GA DOOD ZO SCHATTIG

Zusjes zijn vaak lief voor elkaar
Behalve als ze dat niet zijn




OMG DE BABY IS ZO SCHATTIG

2 opmerkingen:

  1. Je excuus gaat niet op. Niet dat je niet hard mag zijn, want dat mag best, mits je dan ook tolereert dat anderen ook hard zijn, zelfs als het over/tegen jou is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nouja, ik doe hard, maar begrijp het wel. Als ik in een serieuze situatie terecht kom ga ik niet hard lopen zijn.
    Maar dat tolereer ik meestal ook wel. Zolang die persoon het ergens dan ook maar snapt.

    BeantwoordenVerwijderen