zondag 28 augustus 2011

Eerste wereld problemen

Het blijft grappig dat ik niet mag zeggen
dat ik ook echt weer even wat minder moet eten
als anderen dat ook zeggen
alsof maat 36/38 hebben betekent
dat ik mezelf wel een lekker ding móet vinden

Ik heb deze vakantie veel nagedacht over schoonheid, en over gewicht. Dingen waar ik al langer veel over na heb gedacht. Soms leek het alsof ik bijna bij de conclusie was, die ene die ervoor zorgt dat het allemaal niet meer uitmaakt, dat je blij bent met je zelf ook al ben je nog hetzelfde. Maar vaak leek ik juist weer wat verder weg.
Lachspiegels zijn inderdaad niet grappig.



De wind trilt de blaadjes bijna van de boom
ik droom over loslaten en meevliegen
met mijn ogen dicht



o o o wat leest dat toch allemaal depressief. Ist nie heur.

2 opmerkingen:

  1. Ach, laat ze maar lullen. Ik vind dat er bij jou ook nog wel een paar kilo's afmogen! (Haha, wat ben ik toch een grapjas :P)

    Ik denk dat mensen die lekker in hun vel zitten (dit bedoel ik hier voornamelijk figuurlijk) zich niet zo druk maken om hun uiterlijk. Maar ja, misschien moet je jezelf eerst mooi vinden of zo om je goed te voelen. Dus da's een beetje kip en ei shizzle. Wat een zinloze reactie :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah ja maar volgens mij is het ook gewoon écht kip en ei shizzle :p of iets met leeftijd ofzo. Agrgrjkehkjdflsf nee grapje.

    BeantwoordenVerwijderen